O servisní schůzce, na kterou jste možná zapomněli. O varovném hlášení, kterému možná nerozumíte. O výměnu oleje a kola se postaráme my, abyste Vy nemuseli. A pokud nevíte, na koho se v případě nehody obrátit. Buďte v klidu. Jsme tu vždy pro Vás.
BMW Proaktivní zákaznická péče je víc než pouhá služba. Je to příslib, že Vás nezklameme. Abyste se mohli ponořit do světa BMW Proaktivní zákaznická péče, potřebujete pouze aplikaci My BMW. Jednoduše, přehledně a bez zbytečného zdržování. Další informace naleznete níže v přehledu Vašich výhod.
Online objednání na servis
Snadněji než kdykoliv předtím: S BMW Online objednáním si nyní můžete schůzku v servisu rezervovat několika kliknutími a to kdykoli na webových stránkách nebo v aplikaci My BMW - pohodlně a rychle.
Rychlejší procesy
Naši specialisté poskytují rychlou a snadnou pomoc přímo ve vozu prostřednictvím telefonu nebo vzdáleného servisu, takže Vám nic nebude bránit od pokračování v cestě. V případě potřeby další pomoci Vás odkážeme na naši nejbližšího servisního partnera BMW.
Vždy jsme tu pro Vás
Je to dobrý pocit, když přesně víte, na koho se můžete v nejhorším případě obrátit. S asistenční službou BMW Roadside Assistance je kompetentní partner vzdálen pouhý telefonát - nepřetržitě, 365 dní v roce. Ať už telefonicky, kliknutím v menu iDrive nebo prostřednictvím aplikace MY BMW - specialista BMW je vždy k dispozici.
Bezkonkurenční služby
Naše servisní síť mnoha profesionálních BMW Servisních partnerů Vám nabízí špičkové servisní služby. Nejmodernější řešení, jako je diagnostika na dálku a přehledné videoporadenství, jsou kombinována s funkcemi, jako je online plánování schůzek, bezkontaktní odbavení před naplánovanou návštěvou servisu, předání/vyzvednutí vozu 24 hodin denně 7 dní v týdnu a digitální platební možnosti. Individuální a inovativní.
Máte zájem o BMW Proaktivní zákaznickou péči?
Všechny potřebné informace a podmínky pro získání BMW Proaktivní zákaznická péče pro vaše BMW.
Aplikace MY BMW
Chytré služby pro větší pohodu. Aplikace My BMW je přímé spojení s Vaším vozem a světem BMW, i když právě ve svém vozidle nesedíte. Objevte užitečné a informativní funkce, jako jsou:
BMW PAY
Nejnovější funkce My BMW Service doplňuje digitální servisní zážitek a nabízí vše, co od moderního online platebního systému naši zákazníci očekávají. S BMW Pay můžete zaplatit rychle a s maximálním zabezpečením, získate okamžité potvrzení a můžete mít neustále transparentní přehled o svých financích.
Digitální servisní recepce
Tato služba je nyní k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Své BMW můžete zcela bezkontaktně odevzdat na jednom z našich venkovních terminálů. Sjednejte si schůzku se svým BMW Servisním partnerem telefonicky nebo online a zvolte bezkontaktní servisní recepci.
Několik dní před schůzkou obdržíte odkaz, který Vám umožní předběžné přihlášení. Následně obdržíte kód, pomocí kterého můžete klíč uložit a znovu vyzvednout.
BMW Smart Video Communication
BMW Smart Video Communication je inovativní video komunikační systém umožňující, abyste se doslova dívali přes rameno Vašemu servisnímu specialistovi. Během servisování Vašeho BMW Vám budeprostřednictvím aplikace My BMW, e-mailem nebo SMS zaslán link na video vytvořené přímo na dílně. Bez ohledu na to, kde se právě nacházíte, tak můžete snadno porozumět tomu, jaké práce údržby nebo servisu bylo potřeba provést.
Součástí je také detailní nabídka doporučených servisních úkonů, které následně můžete probrat se svými servisními specialisty nebo je rovnou potvrdit jedním kliknutím.
Chcete se dozvědět více? Pošlete nám poptávku nebo dotaz.
Poslat zprávu