Nový PEUGEOT 508 SW
Elegantí a praktický PEUGEOT 508 SW
Světlomety Matrix LED
Dynamická přední část
Moderně pojatá zadní část
Interiér nového modelu PEUGEOT 508 SW
Digitální přístrojový panel
Digitální přístrojový panel, umístěný v úrovni očí těsně nad volantem, je vybaven dvanáctipalcovým displejem. Panel je plně konfigurovatelný a přizpůsobitelný na míru pomocí nových režimů zobrazení (online navigace TomTom, rádio/média, asistenční systémy řízení, tok energie atd.), které lze upravovat přímo pomocí ovladačů na volantu.
Středový dotykový displej
Uprostřed přístrojového panelu se nachází středový desetipalcový dotykový displej s vysokým rozlišením, který je mírně orientován směrem k řidiči („driver oriented“), což optimalizuje ergonomii řízení, aniž by byl spolujezdec omezen v používání a čtení informací z displeje. Pod středovým displejem se nacházejí elegantní ovladače připomínající klávesy klavíru, které poskytují přímý přístup k hlavnímu menu, nastavení klimatizace, aplikacím, asistenčním systémům řízení, telefonu, médiím a nastavení vozidla.
Tlačítko rekuperačního brzdění
U hybridních motorů slouží tlačítko Brake (B) k aktivaci rekuperačního brzdění. V případě verze se spalovacím motorem je nahrazeno tlačítkem Manual (M), které umožňuje manuální volbu převodového stupně pomocí páček za volantem.
Asistenční systémy v novém PEUGEOTU 508 SW
Samozřejmostí jsou vyspělé asistenčními systémy, které zajišťují bezpečnost jízdy. Mezi ně patří zejména Noční vidění (Night Vision), poloautonomní řízení 2. úrovně, které tvoří adaptivní tempomat s funkcí Stop and Go a systém udržování vozu v jízdním pruhu, parkovací asistent s HD kamerami, řízené odpružení se 3 režimy (Normal, Comfort a Sport).
Vozy PEUGEOT 508 SW skladem
Nový Peugeot 508 s plug-in hybridními motory
Plug-in Hybrid 180 e-EAT8
Pohon 2 kol s kombinací motoru PureTech o výkonu 150 k (110 kW) a elektromotoru o výkonu 81 kW ve spojení s osmistupňovou převodovkou e-EAT8
Plug-in Hybrid 225 e-EAT8
Pohon 2 kol s kombinací motoru PureTech o výkonu 180 k (132 kW) a elektromotoru o výkonu 81 kW ve spojení s osmistupňovou převodovkou e-EAT8.
Plug-in Hybrid4 360 e-EAT8
pohon 4 kol – vepředu kombinace motoru PureTech o výkonu 200 k (147 kW) a elektromotoru o výkonu 81 kW ve spojení s osmistupňovou převodovkou e-EAT8