Nové SUV PEUGEOT 3008

od 645 000 Kč
Nový Peugeot 3008 je prvním modelem, který využívá zcela novou platformu STLA Medium skupiny Stellantis. Tato inovativní platforma je navržena tak, aby nabízela nejlepší výkon ve své třídě z hlediska kritérií, které jsou pro zákazníky nejdůležitější: dojezd (až 680 km), doba nabíjení (30 minut), potěšení z jízdy, výkon, efektivita a online služby.
Fotogalerie modelu Peugeot 3008
PEUGEOT 3008 – aerodynamická linie a postoj šelmy

PEUGEOT 3008 – aerodynamická linie a postoj šelmy

Nový model 3008 je okamžitě rozpoznatelný díky linii karoserie SUV typu fastback. Silueta vozu je dynamická a zároveň aerodynamická. Spojuje v sobě eleganci, efektivitu a prostornost. Dynamika linií nového 3008 vychází z vyvážených rozměrů vozu. Tyto proporce z něj činí jedno z nejkompakt­nějších 100% elektrických SUV v segmentu C. Současně však vůz poskytuje dostatek prostoru pro cestující i zavazadla.
High-tech přední část

High-tech přední část

Peugeot u nového modelu 3008 představuje novou koncepci přední části vozu. Legendární světelný podpis značky ve tvaru tří drápů zůstává zachován, ale zcela se změnilo zpracování světlometů a masky chladiče.
Nové pojetí SUV fastbacku

Nové pojetí SUV fastbacku

Peugeot pomocí „plovoucího“ spoileru zmodernizoval tradiční sklon linie vozů fastback v zadní části. Tento inovativní prvek zvýrazňuje křivku karoserie nového modelu 3008 a zároveň optimalizuje jeho aerodynamiku.
Čistá silueta

Čistá silueta

U nového modelu 3008 byl každý detail stylu promyšlen a navržen tak, aby nabízel větší modernost a efektivitu. K elegantnímu designu boků vozu přispívá skrytí těsnění bočních oken do dveří.

Technologicky vyspělá kabina PEUGEOT 3008

Inovace a elegance, které jsou hlavními aspekty exteriéru vozu 3008, jsou patrné i uvnitř vozu. Nový Peugeot Panoramic i-Cockpit® otvírá dveře do světa prémiových interiérů.
Zakřivená 21palcová plovoucí panora­ma­tická obrazovka s vysokým rozlišením

Zakřivená 21palcová plovoucí panora­ma­tická obrazovka s vysokým rozlišením

Na levé straně panoramatické obrazovky se na přístrojovém panelu nad kompaktním volantem zobrazují všechny informace týkající se jízdy (rychlost, měřič výkonu, asistenční systémy řízení, tok energie atd.).

Na pravé straně panoramatické obrazovky uprostřed přístrojové desky se nachází dotyková část, která je přístupná řidiči i spolujezdci. Lze ji používat k ovládání topení, klimatizace, navigace, multimediálních systémů, konektivity atd.

Přepracované uspořádání a ergonomie

Přepracované uspořádání a ergonomie

Ve střední části palubní desky jsou umístěny i-Toggles, neboli plně přizpůsobitelné dotykové ovladače, které lze nakonfigurovat tak, aby poskytovaly rychlý přístup k 10 oblíbeným funkcím uživatele, ať už jde o volání oblíbenému telefonnímu kontaktu, spuštění navigace do často používaného cíle, naladění rádia na oblíbenou stanici, nastavení ideální teploty klimatizace atd.

Středová konzola je vzdušná a přehledná

Středová konzola je vzdušná a přehledná

Zvětšil se prostor pro odkládací prostory a pro spolucestujícího na předním sedadle, který má k dispozici mimořádně příjemný a široký prostor. To bylo umožněno přesunutím ovládání automatické převodovky na palubní desku. Ovladač je nyní umístěn vpravo od volantu, hned vedle tlačítka stop/start vozu.

Nový kompaktní volant s dotykovými ovládacími prvky

Nový kompaktní volant s dotykovými ovládacími prvky

Nové jsou i ovládací prvky umístěné na volantu. Pro optimální uživatelskou ergonomii automaticky rozpoznají prsty řidiče, ale aktivují se až po stisknutí, aby se zabránilo chybným pohybům. Nový volant je u modelu 3008 GT standardně vyhřívaný.

Peugeot Panoramic i-Cockpit® má za volantem umístěny dva štíhlé a elegantní ovladače a rovněž dvě páčky pro rekuperační brzdění.

Výjimečný komfort

Výjimečný komfort

Kabina nového modelu 3008 nabízí cestujícím relaxaci ve velkorysém prosvětleném prostoru. Přední sedadla, zajišťují výjimečný komfort a jsou příjemně tvarovaná s výplní tvořenou pěnou s vysokou hustotou.

Poprvé v nabídce značky Peugeot mohou být přední sedadla vybavena adaptivními bočními opěrkami, které se elektricky nafukují nebo vyfukují, aby se dokonale přizpůsobily tvaru těla cestujícího.

Dynamický podvozek pro větší efektivitu a potěšení z jízdy

Dynamický podvozek pro větší efektivitu a potěšení z jízdy

Model 3008 vyniká skvělou ovladatelností a potěšením z jízdy. Nová platforma STLA Medium zahrnuje nové přední a zadní nápravy, jejichž koncepce zajišťuje dynamické jízdní vlastnosti. Samotná architektura platformy přispívá k této dynamice maximálním využitím lehkých a tuhých materiálů a snížením těžiště vozu díky ideálnímu umístění jednovrstvé baterie.

U modelu 3008 jsou k dispozici čtyři jízdní režimy, které lze volit pomocí ovladače na středové konzole. Umožňují ideální přizpůsobení výkonu vozu přáním řidiče a podmínkám provozu.

Režim Normal

Jedná se o výchozí režim. Při sešlápnutí plynového pedálu v rozmezí 0 až 70 % je výkon a točivý moment mírně snížen, nad 70 % je k dispozici plný výkon a plný točivý moment.

Režim Eco

Umožňuje plynulejší jízdu a nižší spotřebu energie díky specifickému nastavení pedálu plynu, při němž dojde k omezení výkonu a točivého momentu a sníží se výkon topení a klimatizace.

Režim Sport

Nabízí dynamičtější jízdu díky specifickému nastavení posilovače řízení, plynového pedálu a převodovky.

Režim 4WD

Tento režim funguje při rychlostech do 135 km/h a rozděluje výkon na všechna 4 kola.

Rozšířené možnosti poloautonomního řízení

Drive Assist Plus u modelu 3008 je dalším krokem k autonomnímu řízení. Tento systém pomáhá řidiči s využitím všech senzorů vozu (kamery, radary atd.) a informací z online navigace. Asistenční systémy jsou navrženy tak, aby usnadnily řidiči jízdu na víceproudých silnicích, jako jsou dálnice nebo rychlostní silnice.
Peugeot 3008
  • Adaptivní tempomat s funkcí Stop & Go a systém udržování vozu v jízdním pruhu. Nastavuje řízení a rychlost tak, aby se vůz udržel v jízdním pruhu a jel rychlostí, kterou řidič nastaví.
  • Poloautomatická změna jízdního pruhu. Pokud si to řidič přeje, provede za něj systém změnu jízdního pruhu. Stačí aktivovat funkci a stisknout tlačítko „OK“ na volantu. Poté vás systém vás navede do nového jízdního pruhu.
  • Včasné doporučení rychlosti. Systém na základě snímání dopravních značek a shromažďování informací z online navigačního systému rozpozná jakoukoli změnu rychlostního limitu a navrhne řidiči úpravu nastavení adaptivního tempomatu. Pokud je detekován déšť, systém okamžitě navrhne snížení rychlosti v souladu s rychlostními limity, například ze 130 na 110 km/h na dálnici.
  • Systém automatického nouzového brzdění se systémem varování před srážkou rozpozná chodce a cyklisty, a to ve dne i v noci, v rychlosti od 7 do 140 km/hod
  • Aktivní systém varování při neúmyslném opuštění jízdního pruhu nebo neoznačeného okraje vozovky s úpravou dráhy vozu
  • Sledování pozornosti řidiče pomocí analýzy pohybů vozu
  • Rozšířené rozpoznávání dopravních značek a jejich zobrazování na digitálním panelu. Kromě obvyklých značek omezujících rychlost rozpozná také stop, zakázaný směr jízdy, zákaz předjíždění a konec zákazu předjíždění
  • Sledování mrtvého úhlu s delším dosahem (až 75 metrů)
  • Hill Assist Descent Control (kontrola jízdy ze svahu): automaticky reguluje rychlost vozidla a tím snižuje riziko smyku nebo ztráty kontroly nad vozidlem při jízdě z kopce rychlostí do 30 km/h, ať už při jízdě vpřed nebo vzad
  • Advanced Grip Control optimalizuje přilnavost na kluzkém povrchu. Lze aktivovat jeden ze tří režimů: sníh, bláto, písek.

Elektrická platforma, která stanovuje nová měřítka

Peugeot 3008 je prvním modelem, který využívá zcela novou platformu STLA Medium skupiny Stellantis. Ta je určena pro budoucí elektromobily skupiny a stanovuje nová měřítka na trhu.
Elektromotor

Elektromotor

Nová generace synchronních motorů s perma­nentními magnety nabízí vyšší výkon a lepší účinnost. Verze s pohonem 2 kol mají výkon až 170 kW. Verze se 2 motory a pohonem 4 kol poskytuje celkový výkon 240 kW.
Hybrid

Hybrid

Základním prvkem hybridní motorizace Hybrid 136 e-DCS6 je benzínový motor PureTech 136, který je spojen s šestistup­ňovou dvouspojko­vou převo­dovkou e-DCS6, jejíž součástí je elektromotor.
Plug-in hybrid

Plug-in hybrid

Plug-in hybridní systém modelu nový Peugeot 3008 je tvořen benzínovým motorem o výkonu 110 kW, elektromotorem o výkonu 92 kW a lithium iontovou baterií o užitečné kapacitě 21 kWh. Kombinovaný výkon vozidla dosahuje 195 k.

Vozy PEUGEOT 3008 skladem

Nemusíte čekat, než se vaše auto vyrobí. Naše skladová auta jsou ihned k dispozici a vybrat si můžete mezi vozem novým nebo předváděcím.

ALLURE PACK 1.5 BHDi 130k EAT8
2022, 24 000 km, nafta, 96 kW, automat, 5 míst
PředváděcíPardubice

ACTIVE PACK 1.5 BHDi 130k EAT8
2022, 38 000 km, nafta, 96 kW, automat, 5 míst
PředváděcíPraha

3008 HYBRID4x4 GT 300k eEAT8
2022/05, 21 123 km, hybrid, 147 kW, automat, 5 míst
OjetýVysoké Mýto

ALLURE PACK 1.5 BHDi 130k EAT8
2023, 0 km, nafta, 96 kW, automat, 5 míst
NovýBystřice n. P.

1,6 HDi 112k M6
2011, 235 888 km, nafta, 82 kW, manuál, 5 míst
OjetýBystřice n. P.

3008 ALLURE Hybrid 136 e-DCS6
2024, 5 km, benzín, 100 kW, automat, 5 míst
NovýPardubice

ALLURE PACK 1,5 BHDI 130k EAT8
2021, 6 233 km, nafta, 96 kW, automat, 5 míst
OjetýBystřice n. P.

ACTIVE PACK 1.2 PureTech 130 S&S MAN6
2023, 10 000 km, benzín, 96 kW, manuál, 5 míst
PředváděcíPardubice

Fotogalerie modelu PEUGEOT 3008

Design nového PEUGEOTU 3008 odráží směr, kterým se značka pustila při představení posledních 2 nových modelů. Přináší tak modernější tvary a větší eleganci.

Originální příslušenství PEUGEOT

Vyrážíte na hory a hodilo by se vám více úložného prostoru? Máme pro vás praktický střešní box. Byla tuhá zima a vaše stěrače dostaly co proto? Rádi vám objednáme a namontujeme nové. Vyšperkujte své auto a dopřejte mu kvalitní originální příslušenství Peugeot.