Po několika měsících ztíženého provozu jsme dokončili na našem pražském autosalonu ve Strašnicích 1. fázi plánovaných rekonstrukcí.

Díky opláštění tohoto nejstaršího autosalonu, kde se nejdříve jenom servisovali vozy značky Simca a následně pak první vozy francouzské značky Peugeot, tehdy pořizované prostřednictvím Tuzexu, které se zde následně začaly i prodávat, se tak i tento salon svým vzhledem zařadil mezi ostatní tzv. Blueboxy.

Ukončením venkovních stavebních prací jsme mohli začít používat opět i všechny odstavné plochy, díky jejichž nutnému omezení docházelo velice často k naplnění parkovacích kapacit autosalonu, což bylo nepříjemné jak pro zákazníky, kteří jeli s autem na servis, tak i pro ty nové, kteří se ohledně toho, zdali se stát Pežoťákem, teprve rozhodovali. Vám, kterých se tato omezení nějak dotkla, se za celé vedení dodatečně omlouváme a věříme, že uskutečněné změny pro Vás budou dostatečnou kompenzací.

To, co je ale zásadní a co jako zákazníci showroomu oceníte jistě nejvíce, je modernizace klientských zón, kde došlo k přesunu, a především zvětšení celého oddělení prodeje. Vznikly dva prosklené prostory vybavené novým, moderním a pohodlným nábytkem, kde ve druhém z nich je možnost větších firemních jednání a naopak, pro individuální zákazníky je díky tomu v tom prvním vytvořen prostor pro mnohem osobnější atmosféru. I nyní stále platí, že pro mnoho z Vás je nákup nového vozu takovým svátkem a že si ten okamžik chcete užít se vším všudy a my doufáme, že díky těmto změnám a našim obchodním zástupcům si to v našich autosalonech užijete dle Vašich představ.

Rozšířili jsme pro Vás rovněž odpočinkové zóny, kde pro Vás, jak doufáme, bude díky pohodlnému sezení a kvalitnějšímu připojení WiFi, čekání na příjem či opravu vozu příjemnější. Samotný příjem oprav prošel také kompletní modernizací a byť je nám jasné, že nutná návštěva servisu pro většinu z Vás není příliš radostnou činností, protože se většinou jedná o nějaký technický problém či nehodu, věříme, že jsme udělali maximum pro to, abyste i v těchto situacích mohli relaxovat, případně myslet na něco pozitivního. K tomu slouží samozřejmě i naši fundovaní technici a budeme rádi, pokud dostaneme od Vás nějakou zpětnou vazbu, na základě níž budeme ujištěni, že se jim to daří. To, co se určitě nezměnilo, je dodavatel kávy a čaje, společnost Dallmayr, kterou si chválíte a případně v aktuálně probíhajících vedrech Vám poslouží k osvěžení pramenitá voda od společnosti Šumavský pramen, která již delší dobu patří mezi naše fleetové zákazníky.

To, co se v této první fázi rekonstrukce ještě změnilo, ale Vy to nevidíte, je modernizace servisní dílny, kde bylo nutné díky nárůstu našich prodejů užitkových vozů a nárůstu prodeje velkých SUV modelů, zefektivnit pohyb aut po servisu. Servis byl postaven před mnoha lety na menší vozy a současné požadavky, kdy je nutné disponovat zázemím plným nejmodernějších technologií, již tato dílna nesplňovala. Nebylo to jednoduché, ale povedlo se. Našli jsme nové místo pro naši nejmodernější geometrii Hunter a zároveň i přesunuli celé mycí centrum. Čeká nás ještě výměna a rozšíření počtu některých heverů za nové větší, které jsou nutné právě pro užitkové vozy Boxer, kde byl počet již nedostačující, což se projevovalo na prodloužení objednávacích termínů na velké Boxery. Uvědomujeme si plně, že právě krátké objednávací termíny a skvělá dostupnost náhradních dílů jsou těmi důvody, proč se na nás obrací i mnoho z Vás, kteří jste si původně vůz zakoupili někde jinde. Uděláme vše pro to, abychom nastavený standard zachovali a k tomu potřebujeme i zpětnou vazbu od Vás, případně další náměty.

Přejeme Vám spoustu šťastných kilometrů.

Tým Pežoťáka

Chcete se dozvědět více? Pošlete nám poptávku nebo dotaz.

Poslat zprávu