Reklamace

  1. Připravte si Váš doklad o koupi (najdete na něm sériové číslo produktu, apod.)
  2. Pokud je to možné, přijďte s reklamovaným zbožím k nám na prodejnu.
    Pokud to není možné, doručte nám zboží např. poštou i s popisem závady a kopií dokladu o koupi. V případě oprávněné reklamace, máte právo na náhradu nutných nákladů, které Vám vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace. (týká se fyzických osob)
    V případě Vašich pochyb nás samozřejmě můžete kontaktovat telefonicky, e-mailem nebo osobně.
  3. Reklamované zboží od Vás převezmeme a dle povahy závady nebo zboží Vám toto vyměníme nebo předáme našemu servisnímu technikovi. Ten zboží otestuje a bude Vás kontaktovat o dalším postupu (výměna, oprava, čas opravy, druh závady, ....)

BMW Ústí nad Labem

  • KOPECKÝ AUTO s.r.o.
    Přístavní 837/85
    400 07 Ústí nad Labem
  • Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
  • Jak se k nám dostanete

Přímé kontakty

  • Obecné informace:

    +420 475 201 527
  • Náhradní díly a příslušenství:

    +420 475 201 218