Hledáme novou posilu na pozici Pracovník Back Office do pobočky v Praze.
Náplň práce
- zpracování administrativních agend oddělení prodeje nových vozů
- zpracování a příjem faktur za nové vozy
- vyřizování lokálních marketingových aktivit a reklamy, zpracování podkladů pro import
- analýza skladu nových a předváděcích vozidel + návrhy na změny za účelem zefektivnění
- správa flotilového pojištění
- správa financovaných vozidel + evidence a kontrola finančních nákladů
Požadujeme
- min. SŠ vzdělání s maturitou (ekonomický směr výhodou)
- komunikativnost a schopnost pracovat samostatně i v týmu
- loajalitu a flexibilitu
- samostatnost, spolehlivost, odpovědnost, pečlivost
- POKROČILÁ znalost práce na PC (uživatelsky) – MS Office
- čistý trestní rejstřík
- ŘP skupiny B
Nabízíme
- různorodou práci s vysokou mírou odpovědnosti
- zázemí silné a stále se rozvíjející společnosti
- dlouhodobý pracovní poměr
- flexibilní pracovní dobu
- odpovídající finanční ohodnocení + motivační bonusy a benefity
- služební vůz i pro soukromé účely (po 3. měsíční zkušební době)
- mobilní telefon
- Multisport karta
Své strukturované životopisy posílejte emailem na
Zasláním svých údajů udělujete společnosti KOPECKÝ s.r.o. souhlas s jejich zpracováním podle zákona č. 101/2000 Sb., v platném znění.